Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

Crash Test: Ενυδατικές Κρέμες Vol. 1



Είμαι η Νο1 fan δειγμάτων! Όχι ότι έχει γίνει κάποιος διαγωνισμός και κέρδισα τον τίτλο, απλώς δε μπορώ να πιστέψω ότι υπάρχει άλλος άνθρωπος, ο οποίο χαίρεται όσο εγώ όταν παίρνει κάποιο δείγμα, ο,τι κι αν είναι αυτό!


Τελευταία, καθαρίζοντας τα συρτάρια μου, συνειδητοποίησα ότι έχω μαζέψει άπειρα δείγματα από κρέμες προσώπου (μεταξύ άλλων). Ευκαιρία για ένα test που μπορώ να μοιραστώ με τις αναγνώστριες (και γιατί όχι και τους αναγνώστες) του Ζαχαρωτού!


ROC- RADIANCE REJUVENATE
 Μια κρέμα ημέρας για όσες έχουν περάσει τα 30 και έχουν ήδη παρατηρήσει τις πρώτες ρυτίδες να σχηματίζονται στο πρόσωπό τους.
Με "βαριά" υφή, που όμως απορροφάται πανεύκολα από το δέρμα. Δείχνει να κάνει αυτό που υπόσχεται: το δέρμα δείχνει πιο φωτεινό και πιο ομοιόμορφο, ενώ μας παρέχει και την απαραίτητη αντιηλιακή προστασία.
Βαθμολογία: 7/10


ΚΟΡΡΕΣ- ΑΓΡΙΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ

 Θα πέσει φωτιά να με κάψει, αλλά.. δεν είμαι από τις φανατικές του Κορρέ. Για να είμαι πιο ειλικρινής, είμαι από εκείνες, τις λίγες, που πιστεύουν ότι τα προϊόντα Κορρές δεν προσφέρουν τίποτα απολύτως (εκτός από ένα σημαντικό boost της ελληνικής οικονομίας, λόγω της δημοτικότητάς τους στους ξένους). Ίσως φταίει το γεγονός ότι είναι φυτικά και, τα περισσότερα από αυτά περιέχουν κατά 98% φυσικής προέλευσης πρώτες ύλες. Επίσης αναγνωρίζω ότι η σχεδίασή τους είναι εξαιρετικά έξυπνη, πιασάρικη, αλλά συγχρόνως και πολύ απλή. Δυστυχώς, όμως, από τη μέχρι σήμερα εμπειρία μου, τα ίδια τα προϊόντα δε με έχουν ενθουσιάσει ιδιαίτερα.
Η συγκεκριμένη κρέμα, για ηλικίες 25+, εκτός από μία αρχική ευαισθησία, την οποία μου προκάλεσε, που όμως υποχώρησε εντός 20', δεν ένιωσα ότι πρόσφερε κάτι παραπάνω από απλή ενυδάτωση.
Βαθμολογία: 5/10


ANEW- REJUVENATE DAY

Το βασικό κομμάτι μιας ολόκληρης σειράς προϊόντων, η κρέμα ημέρας για ηλικίες 30+. Η υφή της είναι βαριά και το αποτέλεσμα που νιώθει κανείς μετά τη χρήση της θυμίζει λίγο επιφανειακό- προστατευτικό φιλμ πάνω στο πρόσωπό του/της. Θα την πρότεινα μόνο για χειμώνα, λόγω του ότι είναι λιγουλάκι λιπαρή, ό,τι πρέπει δηλαδή για πιο κρύες μέρες.
Βαθμολογία: 8/10


ΒΙΟΤΕΝ- SKIN MOISTURE (VITAMIN E)

Μια κρέμα για όλες τις ώρες της ημέρας και για ηλικιακό group άνω των 25. Ενυδατική, με υπέροχη μυρωδιά, πλούσια σε βιταμίνη Ε (για της οποίες τις ευεργετικές ιδιότητες έχουμε ξαναμιλήσει http://zacharoto.blogspot.gr/2012/09/tips_27.html) νιώθεις από το πρώτο λεπτό που την εφαρμόζεις ότι λειτουργεί σε βάθος. Το περίεργο φαινόμενο που παρατήρησα κάθε φορά που τη δοκίμασα ήταν η δημιουργία ενός στρώματος "υγρασίας" πάνω στο πρόσωπό μου καθώς την απορροφούσε το δέρμα μου. Αν αναλογιστεί κανείς και την τιμή της, αποτελεί μια εξαίσια λύση για ενυδάτωση ανά πάσα στιγμή.
Βαθμολογία: 8/10


CLARINS- MULTI ACTIVE JOUR

Για καταπολέμιση των πρώτων ρυτίδων, που οφείλονται στο στρες και τη μόλυνση του περιβάλλοντος. Προσφέρει βαθιά ενυδάτωση που τη νιώθεις αμέσως και διαρκεί όλη την ημέρα. Μικρό της μειονέκτημα η γυαλάδα στη λιπαρή ζώνη (μέτωπο- μύτη- σαγόνι) μετά από κάποιες ώρες.
Βαθμολογία: 9/10


DIOR- HYDRA LIFE

Μια άκρως ενυδατική κρέμα. Θα ισχυριζόμουν ότι άκουγα το δέρμα μου να ξεδιψάει! Η καινοτομία της έγκειται στο serum που περιέχει που όχι μόνο ενυδατώνει την επιδερμίδα, αλλά βοηθά και στη συγκράτηση της υγρασίας. Η πρόταση της Dior είναι να χρησιμοποιηθεί πριν την εμφάνιση των πρώτων σημαδιών κούρασης και "σπασίματος" της επιδερμίδας, ως προληπτική θεραπεία.
Η σειρά έχει πολλές άλλες κρέμες όπως για μείωση των πόρων, για τις πρώτες ρυτίδες, με make up, με spf (αυτά είναι τα καλά των πανάκριβων εταιρειών- άπειρες επιλογές!), διαλέξτε όποια σας ταιριάζει καλύτερα!
Βαθμολογία: 9/10

Φυσικά, τα δείγματά μου δεν τελείωσαν σε αυτές τις 6 κρέμες. Μόλις δοκιμάσω και τις υπόλοιπες, θα σας ενημερώσω για τα αποτελέσματα της καθεμιάς!

by Βανίλια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου