Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

Προσωπικές εξομολογήσεις: Δε μπορώ να αντισταθώ στο Dry Ends Serum της AVON!


Θέλεις να είναι τα μαλλιά σου ενυδατωμένα, μαλακά, προστατευμένα από την ψαλίδα και ταυτόχρονα να γυαλίζουν απίστευτα;

To Dry Ends Serum της σειράς Advance Techniques της AVON είναι εδώ για να δώσει τη λύση!


Τα μαλλιά μου είναι πολύ ατίθασα κι οι άκρες τους είναι συνήθως ελαφρώς αφυδατωμένες με αποτέλεσμα να φριζάρουν.

Επι χρόνια δοκίμαζα τα πάντα: αφρούς μαλλιών, ζελέ, κρέμες ισιώματος ή κρέμες για μαλλιά με μπούκλες, σιλικόνη, serum ισιώματος ή κατσαρώματος κι άλλα πολλά προϊόντα που υπόσχονταν να ενυδατώσουν τα μαλλιά μου και να εξαφανίσουν το αντιαισθητικό φριζάρισμα, χωρίς όμως ιδιαίτερο αποτέλεσμα.

Πριν μερικούς μήνες, μια φίλη μου, η οποία εργάζεται στην Avon και ξέρει τι έχω τραβήξει τόσα χρόνια για να καταπολεμήσω την ξηρότητα και το φριζάρισμα και να κάνω τα μαλλιά μου να δείχνουν υγιή, μου πρότεινε να δοκιμάσω το Dry Ends Serum.

AVON Advance Techniques Daily Shine- Dry Ends Serum

H Avon, με το συγκεκριμένο προϊόν ως μέρος μιας ολόκληρης σειράς περιποίησης μαλλιών, και με τη βοήθεια της προβιταμίνης Β που περιέχει, υπόσχεται να "δαμάσει" και να εξυγιάνει ακόμα και τα πιο ξηρά μαλλιά.

AVON Advance Techniques- Daily Shine

Το αποτέλεσμα ήταν ενυδατωμένες άκρες που πλέον δε φριζάρουν και υπέροχα γυαλιστερά, μεταξένια μαλλιά και με μόλις 6,30 ευρώ τα 30ml!

Είναι δυνατόν να μην το λατρέψεις;


Υ.Γ. Το ολοκαίνουριο προϊόν της σειράς λέγεται Supreme Shine και κάνει τα μαλλιά... εκτυφλωτικά! Φυσικά το δοκίμασα ήδη και το συστήνω ανεπιφύλακτα!

AVON Advance Techniques Daily Shine- Shine Supreme
by Βανίλια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου