Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

Τάσεις: Boyfriend jeans

Στην αρχή ήμουν δύσπιστη, πλέον μπορώ να πω ότι τα έχω λατρέψει!
Σκεφτόμουν μήπως δεν είναι πολύ στιλάτα, κομψά, γυναικεία. Αντιθέτως όμως με το σωστό συνδυασμό είναι υπέρκομψα και άνετα που τόσο θέλουμε όλες για τις βόλτες, τις εξόδους, τις υποχρεώσεις μας (δε θα το συνιστούσα στη δουλειά αλλά και πάλι είναι θέμα συνδυασμού και πόσο loose είναι το τζιν).

Προσωπικά, δεν έχω φορέσει ακόμα το καινούριο μου απόκτημα το οποίο το "αγόρασα" .... από την ντουλάπα του actual boyfriend μου. Ένα παλιό τζιν Levi's χωρίς σκισίματα - ευτυχώς γιατί ομολογώ ότι δεν είμαι πολύ fan των σκισιμάτων, φαρδύ όσο πρέπει και ανοιχτόχρωμο. Δε μου αρέσουν τόσο τα σκούρα boyfriend jeans γιατί η ουσία είναι να είναι χαρούμενα και παιχνιδιάρικα και όχι σοβαρά. Για αυτό το συγκεκριμένο ύφος και στυλ  κατά τη γνώμη μου ταιριάζει περισσότερο την άνοιξη - καλοκαίρι που φοράμε πιο ανοιχτόχρωμα ρούχα και ούτως ή άλλως τα στενά τζιν γίνονται ανυπόφορα με τη ζέστη και δείχνουν πιο χειμωνιάτικα. 

Στο εξωτερικό έχουν τιμήσει το συγκεκριμένο στυλ εδώ και χρόνια πολλές διάσημες και trendsetters. Διαλέξτε ποιο στυλ σας ταιριάζει...







  

     


           









Όσες αγαπάτε την τάση αυτή και δεν βρείτε actual boyfriend τζιν από το αγόρι ή τον άντρα σας, μπορείτε να αγοράσετε το αγαπημένο σας τζιν σε λογικές τιμές:

Ζara denim boyfriend 49,95€
Ζara denim boyfriend 35,95€

Ζara denim slim boyfriend 35,95€
H&M boyfriend low jeans 39,95€
Τoi and Moi 65€
Τoi and Moi 69€
Mango 29,99€

Μango 29,99€
ΒsB light blue Jessie boyfriend denim 79,90€
BsB scarlet denim με σκισίματα 79,90€
Μassimo Dutti 39,95€

by Σοκολάτα









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου