Κυριακή 21 Απριλίου 2013

Προσωπικές εξομολογήσεις: Δεν μπορώ να αντισταθώ σε ένα ζευγάρι flat εσπαντρίγιες


 
Είναι άνετες, κομψές, δροσερές, ευκολοφόρετες και ελαφριές. Τί άλλο να ζητήσει κανείς από ένα παπούτσι; 
Κάνοντας μια βόλτα στα μαγαζιά χθες με μεγάλη μου χαρά διαπίστωσα ότι όλα έχουν φέρει εσπαντρίγιες flat σε διάφορα χρώματα και σχέδια!



Φέτος μου φαίνονται πιο χαρούμενες και χαριτωμένες από ποτέ! Για αυτό το ομολογώ δε θα αντισταθώ σε ένα ζευγάρι αφού γνωρίζω πολύ καλά ότι θα το φορέσω με όλα μου τα ανοιξιάτικα - καλοκαιρινά ρούχα και πραγματικά θα με βολέψει! 
Οι επιλογές πολλές και σε όλα τα καταστήματα με παπούτσια αλλά και ρούχα. Ενδεικτικά:

1) TOMS (για κάθε ζευγάρι που αγοράζετε η Toms δίνει ένα ζευγάρι σε ένα παιδί που το έχει ανάγκη). 




2) Η&Μ (σε πολύ καλή τιμή 14,95€)




3) Zara (πιο fancy, 29,95€)


Μια βόλτα στην αγορά θα σας ξετρελάνει με την ποικιλία και τις προσιτές τιμές. Οι φλατ εσπαντρίγιες έκαναν δειλά πέρσι την εμφάνισή τους αλλά φέτος ήρθαν για να μείνουν. Και χαιρόμαστε πολύ για αυτό.

Ακόμα και οι μεγαλύτεροι οίκοι του εξωτερικού επένδυσαν σε ένα ζευγάρι εσπαντρίγιες. Εσείς;



Σοκολάτα


4 σχόλια:

  1. αχ και νομιζα οτι μονο εγω ειμαι τρελη με τις συγκεκριμενες εσπαντριγιες! εγω λεω να ''χτυπησω'' ενα ζευγαρι ριγε για αρχη! παει με ολα και ειναι και τρελιαρικο! για την ανεση δεν το συζητω καθολου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι fan fanατική!!!! Χαίρομαι που σου άρεσε το post. Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  2. συγνώμη αλλά και να με πληρώσουν εσπαντρίγιες δεν φοράω....καλά τι σας αρέσει?

    τον παλιό καιρό στα χωριό, αυτά τα λέγανε τροχάδια...ο πολιτισμός τους έβαλε chic όνομα...το ταγάρι λείπει, η φλογέρα και ο βοσκός....είσαι να δούμε ταινία με τον Βόγλη και την Αναμπελ????
    άντε καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Είναι πώς το βλέπει κανείς. Για αυτό η μόδα έχει τόσες επιλογές για να ικανοποιεί όλους και όλες. Καλή σου εβδομάδα!

      Διαγραφή