Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013

Copy THAT: Ρολόι


Το ρολόι δε χρειάζεται συστάσεις ή κανόνες.

Παρόλα αυτά, επειδή τελευταία εκτός από την προφανή χρησιμότητά του ως αξεσουάρ το ρολόι έχει γίνει must-have κόσμημα ιδού μερικές προτάσεις για το πως να το φορέσουμε!


Κατ΄αρχάς το ρολόι φοριέται στο αριστερό χέρι. Ο κανόνας, φυσικά, δεν είναι αυστηρός, αλλά όπως και να το κάνει κανείς, ισχύει από... κατασκευής του πρώτου ρολογιού χειρός!

Το ρολόι αποτελεί από μόνο του κόσμημα, οπότε μπορεί να φορεθεί ως τέτοιο, μόνο του, χωρίς τίποτα άλλο.



Το ρολόι δεν είναι απαραίτητο να είναι μεταλλικό. Τα πλαστικά, υφασμάτινα ή από καουτσούκ ρολόγια είναι εξίσου όμορφα και μοντέρνα.
Πάντα, να έχεις υπ' όψιν ότι το ρολόι σου θα πρέπει να αντιπροσωπεύει το γενικότερο στυλ σου. Αν, πχ, είσαι σπορ τύπος ένα χρυσό ρολόι θα δείχνει υπερβολικό. Αν το στυλ σου είναι συντηριτικό, ένα τεραστίων διαστάσεων ρολόι από καουτσούκ θα δείχνει... ασύνδετο.




Πολύ κομψός είναι ο συνδυασμός του ρολογιού με μια αλυσίδα- βραχιόλι στο ίδιο χρώμα μέταλλου με το ίδιο.


Όπως σου είχα αναφέρει και πέρισυ το καλοκαίρι τα βραχιόλια είναι πολύ in και πλέον φοριούνται πολλά μαζί! http://zacharoto.blogspot.gr/2012/07/blog-post_17.html
Σ' αυτά τα πλαίσια, λοιπόν, μπορείς να "μπλέξεις" το ρολόι σου με πολλά βραχιόχια σε διάφορα υλικά και χρώματα.














Η συμβουλή μου, ως λάτρης των ρολογιών από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, είναι: διάλεγε να κοιτάζεις την ώρα από το ρολόι σου κι όχι το κινητό σου. Είναι πιο chic και σου προσθέτει στυλ!

Τικ-τοκ!
Βανίλια. 


4 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη ανάρτηση!
    Μου αρέσουν τα ρολόγια από τότε που θυμάμαι τον εαυτό πάντα είχα ένα ρολόι στο αριστερό μου χέρι!
    Θα συμφωνήσω με την συμβουλή σου είναι προτιμότερο να κοιτάς το ρολόι παρά το κινητό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε!
      Κι εγώ θυμάμαι ακόμα το πρώτο μου ρολόι: ήταν ένα swatch με κόκκινο λουράκι και μπλε καντράν! Αλλά το πιο εντυπωσιακό στα παιδικά μου μάτια ήταν οι δείκτες που φωσφόριζαν! Μαγικό (κι ας μην ήξερα καλά- καλά να πω την ώρα)!

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφα ρολόγια..
    Τα λατρεύω <3
    Ποτέ δεν μπορώ να αντισταθώ..σε ένα ακόμα ρολόι :)

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ίδιο! Κάποιες αγαπούν τις τσάντες, άλλες τα παπούτσια, εγώ τα ρολόγια!

      Διαγραφή