Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

Tips: Τι ΠΡΕΠΕΙ να έχει μέσα μια γυναικεία τσάντα;



Είμαι σίγουρη ότι δεν είμαι η μόνη που μέσα στην τσάντα της γίνεται χα-μός!

Από μικρή θυμάμαι να παρατηρώ γύρω μου τις γυναίκες να κουβαλούν τεράστιες τσάντες, η οποίες έδειχναν ασήκωτες και δε μπορούσα να καταλάβω τι έβρισκαν να βάλουν μέσα.

Μεγαλώνοντας δυσκολεύομαι πολύ να βρω τι θα αφήσω εκτός της τσάντας μου!


Κάθε γυναικεία τσάντα κουβαλάει μέσα της ένα μικρό σπίτι. Το πιστεύω! Και οι περισσότερες γυναίκες αντιμετωπίζουν ακόμα κι ορθοπεδικά προβλήματα από το κουβάλημα της τσάντας τους!

Όμως ποιά είναι αυτά τα αντικείμενα που θα πρέπει να έχει πάντα μέσα η τσάντα μας;

1. Πορτοφόλι

Φυσικά το πορτοφόλι δεν είναι ένα αξεσουάρ που έχει νόημα να υπάρχει από μόνο του! Όταν λέμε "πορτοφόλι" φυσικά εννοούμε:

α) χρήματα ή πιστωτική κάρτα
β) ταυτότητα ή δίπλωμα οδήγησης


2. Γυαλιά

Ηλίου ή/ και οράσεως είναι απαραίτητα χειμώνα- καλοκαίρι. Προσωπικά δεν τα βγάζω ποτέ από την τσάντα μου.


3. Κινητό

Δε νομίζω ότι χρειάζεται να πείσω κανέναν με επιχειρήματα!


4. Κλειδιά

Επίσης σαφές- πως μπορεί κανείς να φύγει από το σπίτι χωρίς κλειδιά και να μην έχει πρόβλημα;


5. Φάρμακα

Σε καμμία περίπτωση δεν εννοώ να κουβαλάς ένα φαρμακείο ολόκληρο μαζί σου. Αλλά παυσίπονα, αντιόξινα για το στομάχι, κάποιο αντισταμινικό αν έχεις αλλεργίες ή τις βιταμίνες σου καλό είναι να τις έχεις μαζί.
Καλό είναι να έχεις μαζί σου μικρές συσκευασίες και λόγω όγκου, αλλά κι επειδή στις αλλεγές θερμοκρασίας τα φάρμακα μπορεί να χαλάσουν.


6. Απολυμαντικά μαντηλάκια για τα χέρια

Μπορεί να είναι και απολυμαντικό υγρό για πλύσιμο χωρίς σαπούνι. Σε όποια μορφή κι αν είναι, είναι απαραίτητο: μέσα στην πόλη μετά τα ΜΜΜ, στο γραφείο, πριν από κάποιο γεύμα.  Δεν πιάνουν χώρο, δεν είναι βαριά, είναι πολύ χρήσιμα.


7. Χαρτομάντηλα

Πόσες και πόσες φορές δεν έχεις χρειαστεί χαρτομάντηλά και δεν είχες μαζί σου; Εγώ πάρα πολλές φορές!


8. Ψαλιδάκι/ λίμα

Το ψαλιδάκι ή/και η λίμα μπορούν σε περιπτώσεις να αποδειχτούν σωτήρια! Αν κρεμάσει κάποιο κουμπί, αν ξηλωθεί κάπου ένα ρούχο και κρέμονται κλωστές, αν σπάσει ένα νύχι σε δευτερόλεπτα μέσα έχουν δώσει λύση!


9. Hansaplast

Είμαι από εκείνες που τις χτυπάνε όλα τα παπούτσια. Όλα! Ακόμα και τα αθλητικά! Επίσης είμαι επιρρεπής σε μικροατυχηματάκια: θα πέσω μέσα σε κάποιο σπασμένο κομμάτι πεζοδρομίου, θα γδάρω το χέρι μου σε έναν τραχύ τοίχο, θα κοπώ (μπορεί και καθημερινα) με χαρτί... Γι' αυτό το λόγο έχω πάντα μαζί μου hansaplast.


10. Κρέμα χεριών

Το σαπούνι στη δουλειά μου έχω αρχίσει να υποπτεύομαι ότι περιέχει μέσα του μικροσκοπικά κομματάκια από γυαλόχαρτο. Δεν εξηγείται διαφορετικά πως κάθε φορά που πλένω τα χέρια μου "σκάει" το δέρμα! Έτσι αποφάσισα να έχω πάντα μαζί μου μια μικρή συσκευασία κρέμας.


11. Lip Balm/ Κραγιόν
Korres Lip Butter- το αγαπημένο μου!

Έχω φύγει μερικές φορές από το σπίτι ξεχνώντας το κινητό μου, κι άλλες ξεχνώντας τα γυαλιά ή το προτοφόλι μου. Δεν έχω φύγει, όμως, ποτέ από το σπίτι μου ξεχνώντας το lip balm μου. Κόλλημα; Μπορεί να το πεις κι έτσι. Το θεωρώ απαραίτητο για κάθε εποχή και συνήθως επιλέγω ένα που να προσθέτει και λίγο χρώμα, ώστε να αποφεύγω τη χρήση του κραγιόν (μέσα στη μέση του δρόμου).


12. Αποσμητικό/ Κολώνια

Δε σου έχει τύχει να έχεις κάνει το μπανάκι σου, να έχεις ντυθεί και φύγει από το σπίτι ξεχνώντας να βάλεις αποσμητικό; Εμένα μου έχει τύχει! Ευτυχώς έχω πάντα μαζί μου ένα δείγμα από κάποιο αποσμητικό, που με έχει βγάλει ασπροπρόσωπη!


13. Τσίχλες/ Καραμέλες

Δε μπορώ να πιστέψω ότι υπάρχουν πολλές που δεν έχουν στην τσάντα τους τσίχλες ή καραμέλες. Δροσίζουν την αναπνοή, "καθαρίζουν" τα δόντια μας από υπολείμματα τροφών και περιορίζουν (έστω κι ελάχιστα) την όρεξη. Να έχεις πάντα μαζί σου τσίχλες ή καραμέλες!


14. Είδη προσωπικής υγιεινής

Δε μπορεί να είσαι πάντα 100% σίγουρη. Μερικές φορές μπορεί να μην έχεις υπολογίσει σωστά. Μπορεί να μην έχεις πάντα σταθερό κύκλο.


15. Χρήματα εκτάκτου ανάγκης

Τι είναι αυτά; Είναι απλούστατο! Πηγαίνεις κάπου και ξαφνικά συνειδητοποιείς ότι έχεις ξεχάσει το πορτοφόλι σου. Ή (worst case senario) συνειδητοποιείς ότι σου έχουν κλέψει το προτοφόλι. Αν έχει φροντίσει να έχεις 20-30 ευρώ σε κάποια θήκη της τσάντας σου, κανένα πρόβλημα!

Καλές και πολλές βόλτες, με τα  άκρως απαραίτητα!
Βανίλα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου